Komunikace s nemotivovaným klientem

Anotace: 

Cíl: Rozvoj profesních dovedností při práci s klientem (obzvláště při navazování a udržení spolupráce). Reflektované využívání vlastní motivace k práci a při práci s klientem. Porozumění vztahu motivace, potřeb a hodnot. Praktické využití v práci s klienty a zlepšování vlastních komunikačních dovedností při získávání klienta ke spolupráci.

Typ kurzu: 

  • kurz dalšího vzdělávání

Komu je kurz určen: 

  • sociální pracovník

Akreditace: 

MPSV 2015/0455-PC/SP

Lektor: 

Rozsah: 

16 hodin

Obsah kurzu: 

  • Základní pojmy spojené s motivací.
  • Portrét nemotivovaného klienta.
  • Vlastní motivace v životě.
  • Pomoc a kontrola jako cesty k navázání a udržení spolupráce.
  • Nácviky vedení rozhovoru s komentáři a korekcí.
  • Reflexe změn, revize cílů.
  • Vlastní motivace k práci s klienty.
  • Motivace, potřeby a hodnoty klientů.
  • Zdroje klientů.
  • Nácviky vedení rozhovoru v modelové situaci s komentáři a korekcí.

Maximální počet účastníků: 

  • 15
Aktualizováno 23. 9. 2019 13:25